پروفیل سمنت برد

پروفیل سمنت برد

سمنت بردها بر میل انبساط و انقباض بالایی که دارند،زیر سازی گالوانیزه‌ی مخصوص به خود را دارا می‌باشند که این زیرسازی شامل ۳ نوع پروفیل می‌باشد.

پروفیل گالوانیزه M80

پروفیل گالوانیزه M80 با ضخامت ۰.۷ میلی متر که با ساختار M شکل خود دارای دو پهنه‌ی مجزا برای نصب فایبر سمنت در دو طرف خود می‌باشد و هر کدام از این پهنه ها محل قرارگیری یک پانل ما به سمنت می‌باشد و به این صورت مانع انتقال حرکت های ناشی از انبساط و انقباض پانل به پانل دیگر می‌شود که این مسئله یکی از بهترین مسائل نصب پانل ها به سمنت می‌باشد و رعایت آن صد در صد الزامی است.

پروفیل-گالوانیزه (3)

پروفیل-گالوانیزه (2)

 

پروفیل گالوانیزه V80

پروفیل گالوانیزه V80 با ضخامت ۰.۷ میلی متر این پروفیل گالوانیزه با دارا بودن یک پهنه گزینه‌ی مناسبی برای زیر سازی فایبر سمنت در وسط و فضای میانی یک پانل می‌باشد.ضخامت ورق استفاده شده در هر پروفیل ۰/۷ میلیمتر می‌باشد.

پروفیل-گالوانیزه (3)پروفیل-گالوانیزه (3)

.

 

پروفیل گالوانیزه A50

پروفیل گالوانیزه A50

پروفیل گالوانیزه A50 با ضخامت ۰.۵ میلی متر تولید میگردد. در محل درز بین پانل های سیمانی مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از پروفیل گالوانیزه a در نمای فایبر سمنت مدوالر ، علاوه بر کنترل تغییرات ابعادی پنل ها در محل درزها به طور چشمگیری باعث زیبایی نمای ساختمان در هنگام اجرای نمای فایبر سمنت درز-باز خواهد شد .

پروفیل-گالوانیزه (3)

No products available
پروفیل سمنت برد

پروفیل سمنت برد

سازه ال اس اف چیست؟

سازه ال اس اف چیست؟

مشاوره ساخت و اجرای سازه ال اس اف حضوری و تلفن 09192248436
X